قابل استفاده در: مقاله نویسی و انجام پژوهش های علمی
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
پیشینه داخلی جدید: دارد
پیشینه خارجی جدید: دارد
نوع فایل: Word قابل ویرایش
تعداد صفحه: 15 صفحه
بعد از پرداخت حق اشتراک فایل شماره 284 را دانلود کنید.


قسمتی از این مقاله:

موسسات بیمه از جمله نهادهای مالی هستند كه در كنار تامین امنیت اقتصادی سرمایه، در ایجاد منابع مالی در فواصل زمانی دریافت حق بیمه و پرداخت خسارتها، به خصوص در بیمه های بلندمدت میتوانند موجب تحرك و پویایی و توسعه بازارهای مالی شوند و با انباشت سرمایه زمینه های لازم را برای رشد اقتصادی فراهم كنند.

مروری کوتاه بر تاریخچه بیمه با محوری شدن روزافزون روابط و كیفیت خدمات در كسبوكار و دستیابی به سود بیشتر از طریق داشتن مشتریان وفادار نسبت به جذب مشتریان جدید، استفاده از ابزارهای بهبود عملكرد مورد توجه قرار گرفته است.

در چنین محیطی موفقیت بازار برابر است با اینكه یك سازمان بتواند حداكثر سودی را كه مقدور است از مجموعه مشتریان خود بدست آورد. برای این منظور ضروری است كه مدیریت سازمان به استراتژیهایی روی آورد كه بتواند از آنها برای توسعه و بهبود عملكرد خود و پیشی گرفتن از رقبا استفاده كرده و از همه مهمتر آنكه بتواند مشتریان را به مشتریان وفادار تبدیل کند. ایجاد وفاداری در مشتری وابسته به میزان رضایتی است كه مشتری از انجام معامله با سازمان در خود احساس میكند.

شركتهای ارائهدهنده خدمات بیمهای نیز مانند هر سازمان انتفاعی دیگری در پی كسب سود بیشتر و دستیابی به مزیتهای رقابتی در دنیای رقابتی امروز هستند. شركتهای بیمه نسبت به سود حاصل از روابط با مشتریان، بسیار علاقهمندند؛ زیرا آنان تحت فشار شدید رقابتی از سوی رقبای خود درصنعت قرار دارند. بر اساس اصل 44 قانون اساسی در زمینه خصوصیسازی فعالیتها، اولین شركت بیمه خصوصی در ایران در سال 1383 آغاز به كاركرد و بعد از آن از سال 83 تا 87، 15 شركت بیمه خصوصی به ارائه خدمات بیمهای در كشور پرداختند. (عبدالوند و همکاران، 1387) تا پیش از آغاز بهكار شركتهای بیمه خصوصی وظیفه ارائه خدمات بیمهای بر عهده شركتهای بیمه دولتی بود.

از آنجاكه این شركتها وابسته به دولت بوده و به پشتوانه سرمایههای دولتی فعالیت میكردند، بازاریابی و رعایت اصول بازاریابی در فعالیتهایشان بسیاركمرنگ بود. اما شركتهای بیمه خصوصی از آنجا كه باید پاسخگوی سهامداران خود بوده و میزان سودشان ارتباط مستقیمی با عملكردشان دارد، این روزها با توجه به رقابت بسیار نزدیك و تنگاتنگ با دیگر رقیبان خود در پی ایجاد بهبود عملكرد و سودآوری در بازار هستند. یافتن روشها و استراتژیهایی كه بتواند هر چه بیشتر به ایجاد، افزایش سهم بازار، افزایش سودآوری و رشد در حق بیمه منجر شود، دغدغه امروز این شركتها است. بنابراین بررسی و تحقیق درخصوص عواملی كه میتوانند بر موارد نامبرده در یك شركت تاثیر گذاشته، و باعث یافتن راهكارهای مناسب شود، ضروری بهنظر میرسد.

ادامه دارد ...


خرید و دانلود فوری این فایل

قیمت : 39000 تومان





فروش ویژه پنج فایل دلخواه

آیا فایل های بیشتری نیاز دارید؟ ... آیا تخفیف می خواهید؟ ...

با پرداخت حق اشتراک به مبلغ 64000 تومان فایل های دلخواه خود را از این سایت دانلود کنید.

با پرداخت 64000 تومان حق اشتراک: تعداد 5 فایل دلخواه خود را از بین همه فایل های سایت انتخاب و دانلود کنید:

 

فایل های سایت عبارتند از:

 فایل مبانی نظری روانشناسی و مدیریت و... با لیست منابع

فایل مقالات پیشینه تحقیق با لیست منابع

فایل word مقالات بیان مسئله با لیست منابع

فایل word پروپوزال های باکیفیت و عالی با لیست منابع (عنوان همه پروپوزال ها)

و فایل های پاورپوینت و ...

فایل های تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

 برای خرید حق اشتراک کلیک کنید...


نکته مهم: با خرید حق اشتراک تا یکسال فرصت دارید با ارسال شماره تراکنش به ایمیل زیر ده فایل را دریافت کنید.

اگر مشکلی در دریافت فایل داشتید ایمیل بزنید:

iranprojhe@gmail.com

یا در ایتا پیام بدین. ارسال مستقیم پیام در ایتا

کد فایل را حتما بفرستید

یا