قابل استفاده در: مقاله نویسی و انجام پژوهش های علمی
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
پیشینه داخلی جدید: دارد
پیشینه خارجی جدید: دارد
نوع فایل: Word قابل ویرایش
تعداد صفحه: 47 صفحه
بعد از پرداخت حق اشتراک فایل شماره 242 را دانلود کنید.


قسمتی از این مقاله:

جراحان عوارض و آسیب های زیادی برای عمل های زیبایی ذکر می کنند. از جمله این آسیب ها می توان به آسیب های ناشی از عمل رینو پلاستی اشاره کرد: مشکلات تنفسی، سرد درد، سرما خوردگی های طولانی مدت، بی حالی، خواب آلودگی، کسالت و بی حوصله گی، عصبی بودن، سنگینی و فشار در ناحیه سر و صورت، مشکلات تنفسی در حین خواب و مشکلات روانی از جمله افسردگی که مهمترین عارضه به شمار می آید. همچنین آسیب های ناشی از عمل لیپوساکشن شامل: ریسک بیهوشی، تجمع خون در زیر پوست و گاهی مرگ بیمار را باعث می شود (خواجه صالحی، 1391).

انگیزه تمامی بیماران برای این عمل جراحی در همه جا دارای مشترکات زیادی بوده ولی بسته به خصوصیات اجتماعی، فرهنگی و جغرافیایی می تواند خاستگاه های متفاوتی داشته و در نتیجه انتظارات و توقعات گاه متفاوتی را ایجاد نماید که در نظر داشتن آنها چه از طرف بیمار و چه از منظر پزشک می تواند در نگاه به نتیجة نهایی عمل، مؤثر باشد. هدف جراحی زیبایی بینی باید قبل از عمل تا حدی مشخص بوده و بیمار و پزشک به درک متقابلی از خواسته ها و امکانات موجود رسیده و انتظارات یکدیگر را درک کنند.

جراحی زیبایی بینی یکی از مشکلترین، متداولترین، پرچالش ترین و در عین حال جالب ترین اعمال جراحی زیبایی است و هرگز نمی توان درباره نتیجه آن قاطعانه اظهار نظر نمود چون پویایی بافت بینی در نتیجه نهایی آن دخالت مستقیم دارد و بگفته یکی از جراحان شبیه بازی شطرنج بین بیمار و پزشک است. از مسایل بسیار مهم در این عمل، انتخاب صحیح بیمار بوده و نکته مهم دیگر سعی در ایجاد بینی با ظاهر طبیعی و هماهنگ با دیگر اجزا صورت می باشد.

عوارض احتمالی این جراحی را باید با بیمار در میان گذاشت که این عوارض تا حدی بسته به عملکرد پزشک می باشد. این عوارض می تواند شامل موارد زیر باشد: اکیموز پلک و خونریزی زیر ملتحمه، ورم بینی، بی حسی نوک بینی، بی حسی دندان ها، خونریزی شدید از بینی، عفونت محل زخم، اختلالات بویایی، آبریزش بینی، عدم تقارن در بینی، اسکار در محل برش ها، سوراخ شدن تیغه بینی، انسداد بینی، انحراف بینی، بینی زینی شکل و فرورفته، فرو رفتگی در دیواره های طرفی بینی، افتادگی نوک بینی، دفرمیتی بالای نوک بینی، سینوزیت، ترشح پشت حلق، ینیت آتروفیک و خشکی بینی، نشت مایع مغزی نخاعی و بندرت مرگ

مزایای جراحی بینی هنگامی که جراحی بینی باعث بهبود و تناسب ظاهر فیزیکی شخص گردد می تواند اعتماد به نفس او را چه در تعاملات اجتماعی و چه در مسیرهای شغلی هم برای زن و هم برای مرد به شدت افزایش دهد. جراحی زیبایی بینی می تواند نگاه کلی یک فرد و همچنین تصورات دیگران در مورد وی را کاملاً دگرگون کرده و بهبود بخشد. 

جراحی بینی - افزایش اعتماد به نفس در بعضی افراد که بینی بزرگ یا ناموزون دارند، عمل جراحی به افزایش اعتماد به نفس کمک می کند ولی تقریباً دربیماران نتیجه خوبی ندارد. یک سوم این بیماران خانه نشین می شوند، زیرا نگران اند که از سوی دیگران مورد تمسخر قرار گیرند و حتی حدود یک پنجم آنها نیز اقدام به خودکشی می کنند. ولی به جرات می توان گفت که بخش عظیمی از این بیماران از رویارویی اجتماعی و شغلی دوری می جویند و عملکرد اجتماعی آنها کاهش می یابد.

افرادی که بیشتر از همه به دنبال زیبایی اند با توجه به بررسی های انجام شده که اغلب در کشورهای اروپایی و آمریکا بوده است، حدود 20 درصد افرادی که جراحی زیبایی بینی انجام می دهند، مبتلا به اختلالات روان نژندی مانند اضطراب، وسواس و افسردگی و حدود 70 درصد نیز مبتلا به اختلال شخصیت خودشیفته و اختلال شخصیت وسواسی هستند و فقط 10 درصد اعمال جراحی ناشی از حالت واقعاً غیرطبیعی بینی است. از نظر سنی،

ادامه دارد ...


خرید و دانلود فوری این فایل

قیمت : 39000 تومان





فروش ویژه پنج فایل دلخواه

آیا فایل های بیشتری نیاز دارید؟ ... آیا تخفیف می خواهید؟ ...

با پرداخت حق اشتراک به مبلغ 64000 تومان فایل های دلخواه خود را از این سایت دانلود کنید.

با پرداخت 64000 تومان حق اشتراک: تعداد 5 فایل دلخواه خود را از بین همه فایل های سایت انتخاب و دانلود کنید:

 

فایل های سایت عبارتند از:

 فایل مبانی نظری روانشناسی و مدیریت و... با لیست منابع

فایل مقالات پیشینه تحقیق با لیست منابع

فایل word مقالات بیان مسئله با لیست منابع

فایل word پروپوزال های باکیفیت و عالی با لیست منابع (عنوان همه پروپوزال ها)

و فایل های پاورپوینت و ...

فایل های تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

 برای خرید حق اشتراک کلیک کنید...


نکته مهم: با خرید حق اشتراک تا یکسال فرصت دارید با ارسال شماره تراکنش به ایمیل زیر ده فایل را دریافت کنید.

اگر مشکلی در دریافت فایل داشتید ایمیل بزنید:

iranprojhe@gmail.com

یا در ایتا پیام بدین. ارسال مستقیم پیام در ایتا

کد فایل را حتما بفرستید

یا