قابل استفاده در: مقاله نویسی و انجام پژوهش های علمی
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
پیشینه داخلی جدید: دارد
پیشینه خارجی جدید: دارد
نوع فایل: Word قابل ویرایش
تعداد صفحه: 47 صفحه
بعد از پرداخت حق اشتراک فایل شماره 242 را دانلود کنید.


قسمتی از این مقاله:

جراحی بینی ، از شایع ترین اعمال جراحی زیبایی و مرسوم ترین نوع جراحی پلاستیک در صورت است. با دقت به اعمال جراحی زیبایی مرسوم در کشور آمریکا می توان دریافت که جراحی زیبایی بینی دومین عمل جراحی پرطرفدار و محبوب در کشور آمریکا می باشد.

با توجه به موقعیت خاص بینی در مرکز صورت و تأثیر بسیار زیادی که تناسب و زیبایی آن بر روی چهره افراد می گذارد و با در نظر گرفتن آمار جامعه جراحان پلاستیک و زیبایی آمریکا در سال 2004 که نشان می دهد در طی دو سال حدود 600.000 نفر در این کشور جراحی زیبایی بینی را انجام داده اند می توان به محبوبیت بالای این نوع از جراحی زیبایی در جهان پی برد. در ایران عزیز ما نیز به خاطر نوع پوشش جامعه و بالاخص پوشش خاص بانوان ایرانی معمولاً اشخاصی که به دنبال تعادل و زیبایی در چهره خود هستند از این عمل استقبال می کنند.

عده ای نداشتن دید کافی 2 چشمی را علت آن می دانند (در رینوپلاستی بسته)، عده ای آناتومی پیچیده و سه بعدی این عضو و عده ای حاشیه باریک خطای مجاز در این عمل را علت دشواری ها می دانند، عده ای نیز جراحی بینی را مانند یک واکنش ایدیوسینکراتیک می دانند که پیرو قوانین معمول فیزیولوژیک نیست.

ولی هیچ کدام از این مطالب نمی تواند به تنهایی صحیح باشد. رینوپلاستی دشوار است، چون طرز تفکر در مورد شکل دهی و عملکرد آن صحیح نبوده است. به عقیده جوزف (در اوایل قرن بیستم)، رینوپلاستی باید با استثناء های کمی حاصل کوچک کردن باشد. در صورت پیش گرفتن چنین درکی از جراحی بینی میزان عوارض زیاد بوده و دفورمیتی های متعددی ر ا با این مفهوم نمی توان درمان کرد. در حدود سال 1970 جراحان زیادی خصوصاً جک شین مفهوم جدیدی از رینوپلاستی را ارائه کردند که پایه این مفاهیم ایجاد بالانس و تعادل بین اجزای آناتومیک بینی و ایجاد تقویت نسوج بینی می باشد. در این مفهوم مسلماً از اصطلاح "کاهش برجستگی " به میزان لازم بهره گرفته می شود (Sheen and Sheen, 1987).

ولی اساس آن بر فرم دادن بجای رزکسیون اسکلت بینی بنا نهاده شده است. پس رینوپلاستی مدرن تنها بر کوچک کردن استوار نیست. از آنجایی که پوست بینی آن چنان که قبلاً تصور می رفت تابع تمام تغییرات اسکلتی نیست لذا ترکیبی از کوچک کردن و بزرگ کردن و تغییرشکل غضروف برای ایجاد تعادل، ضروری است تا به این ترتیب عملکرد و دوام لازم برای بینی بدست آمده و برای سالیان دراز تغیر در شکل و کارآیی آن ایجاد نگردد (Tardy, 1997)

ادامه دارد ...


خرید و دانلود فوری این فایل

قیمت : 39000 تومان





فروش ویژه پنج فایل دلخواه

آیا فایل های بیشتری نیاز دارید؟ ... آیا تخفیف می خواهید؟ ...

با پرداخت حق اشتراک به مبلغ 64000 تومان فایل های دلخواه خود را از این سایت دانلود کنید.

با پرداخت 64000 تومان حق اشتراک: تعداد 5 فایل دلخواه خود را از بین همه فایل های سایت انتخاب و دانلود کنید:

 

فایل های سایت عبارتند از:

 فایل مبانی نظری روانشناسی و مدیریت و... با لیست منابع

فایل مقالات پیشینه تحقیق با لیست منابع

فایل word مقالات بیان مسئله با لیست منابع

فایل word پروپوزال های باکیفیت و عالی با لیست منابع (عنوان همه پروپوزال ها)

و فایل های پاورپوینت و ...

فایل های تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

 برای خرید حق اشتراک کلیک کنید...


نکته مهم: با خرید حق اشتراک تا یکسال فرصت دارید با ارسال شماره تراکنش به ایمیل زیر ده فایل را دریافت کنید.

اگر مشکلی در دریافت فایل داشتید ایمیل بزنید:

iranprojhe@gmail.com

یا در ایتا پیام بدین. ارسال مستقیم پیام در ایتا

کد فایل را حتما بفرستید

یا