موارد استفاده : تحقیق و آموزش
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
پیشینه داخلی جدید: دارد
پیشینه خارجی جدید: دارد
نوع فایل: Word قابل ویرایش
تعداد صفحه: 68 صفحه
شماره فایل : 442 mg


قسمتی از این مقاله:

1) افزایش چشمگیر قدرت خریدار: امروزه تنها با یک کلیک، خریداران می توانند رقبا و محصولاتشان را با هم مقایسه کرده و پاسخ های خود را در کسری از ثانیه دریافت کنند. 2) دسترسی به انواع بیشتری از کالاها و خدمات : امروزه خریداران می توانند تقریبا هر آن چه را که می خواهند از طریق اینترنت سفارش دهند.

(در کشور ایران نیز، مسیر توسعه تجارت و کسب و کار اینترنتی به این هدف تمایل دارد) 3) کسب اطلاعات فراوان در مورد محصولات و خدمات موردنظر و دریافت نظرات استفاده کنندگان از کالا و خدمات. 4) سهولت بیشتر در سفارش دادن ، روابط متقابل و تحویل گرفتن سفارش : مشتریان امروزه می توانند از خانه، دفتر کار و حتی از طریق تلفن همراه، به صورت 24ساعته و در تمامی هفت روز هفته سفارشات خود را ارائه بدهند و در ضمن این محصولات در کمترین زمان به دست آن ها می رسد. 5

) قابلیت تبادل نظر در مورد محصولات و خدمات : امروزه مشتریان می توانند با ورود به اتاق های گفتگو در برخی حوزه های مورد علاقه ی مردم به مبادله ی اطلاعات و عقاید بپردازند. 6) عدم درگیری با ترافیک شهری: مشتریان علاوه بر انجام خرید بدون برخورد با ترافیک، موجب کاهش آلودگی هوا نیز می شوند.

ادامه مقاله به طور کامل در فایل اصلی موجود است.